Re: arctic fan pro Tc jak...?

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 23:13:28 MET

> Bardzo dziwne, chyba jakis feler, albo cos Ci go 'hamuje'. Sam w roznych
> zestawach zamontowalem ich juz ok 50, w swoim kompie mam 4 i zaden nie
> schodzi ponizej 1100 obr/min..
no ten ma tak ze przy spoczynku 600 700 a teraz wlasnie testowalem i przy
obciazaeniu procka max do 1500 poszedl alej juz sie nie zakrecil.... jest to
mozliwe ze kreci sie tak bo za mocno go przykrecilem ? :P chyba nie.... ma
go wymienic ? cholera na alegro go kupilem za 9 zł :/ teraz bede sie bawil w
odsyalaine itd.... :/ dobrze ze to nie wieksza suma...

pozdro

Czarny