Re: arctic fan pro Tc jak...?

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 18:47:29 MET

W artykule news:cut6d2$qtb$1@news2.ipartners.pl,
niejaki(a): VooDoo zeznał(a) co następuje:

> ... sprawidz a raczej wymusisc na nim wieksze obroty ? mam go od
> niedawna i intel active monitor wskazuje ciagle ze ten wen. kreci sie
> w granicach 650-690 RPM a producent mowi ze RPM zaczyna sie od 1000 -
> 2500 RPM , anyway mozna samemu to jakos ustawic zeby wiatrak wiecej
> sie obracal ?

Bardzo dziwne, chyba jakis feler, albo cos Ci go 'hamuje'. Sam w roznych
zestawach zamontowalem ich juz ok 50, w swoim kompie mam 4 i zaden nie
schodzi ponizej 1100 obr/min..
BTW jak dla mnie te wentle to super sprawa, 9 zl za tak cichy i wydajny
wentylator..

pozdr

--
rosak