Re: Klawiatura [ nie mogę dostać ]

Autor: BAH <b.hutniczak_at_chello.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 23:15:23 MET

Użytkownik "wooky" <wooky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opsl78y7mj843kzt@wooky.cc.put.poznan.pl...

> 2 lata temu upolowałem ją w sklepie.
> Sprzedawca się musiał naszukać klawiatury:
> - z dużym enterem
> - z dużym backspacem
> - w dolnym prawym rogu klawisze [/] [SHIFT] [\]
>
> po pokazaniu klawiatur doszły jeszcze warunki:
> - z pustą przestrzenią nad kursorami
> - bez dodatkowych przyciskow
> - z klawiszamy funkcyjnymi pelnej wielkosci, a nie na polpaznokcia :]
>
> no i dostalem moja "normalna" klawiature :>

Dodatkowe klawisze za bardzo nie przeszkadzają
(o ile są "poza klawiaturą")
ale te miedzy Alt a Ctrl to i owszem.
Na szczęście są programiki, które pozwalają
to łatwo przełączać (wyłaczyć)
(Mam BTC bez tych wynalazków, Ctrl+Esc mi wystarczy)

Widziałem też "wynalazki" w stylu:
- klawisze funkcyjne grupowane po 3
(to dopiero jest jazda: chcesz F5 masz F4 ,...)

     BAH
PS.
   ja wybrałem A4 KBS 527 (bezprzewodowa, mysz używana awaryjnie)