Re: Monitor Samsung SyncMaster 795 DF??

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 20:04:40 MET

Dnia Tue, 15 Feb 2005 18:41:39 +0100, Jolly Roger <spameromnie@wp.pl>
napisał:

> 100 Hz

A co z moim pytaniem w drugim poscie:
"Czy to normalne ,że gdy mam na monitorze mam wyswietlany obraz w kolorze
białym i szybko przejde do obrazka w kolorze czarnym to słychać z monitora
lekki odgłos taki jak przy
zmianie odświeżania??"

> To pobaw się kontrastem i jasnością (contrast + brightness). U mnie
> Kontrast jest na 70% a jasność na 45% i jest OK.

A masz kolory ustawione na 9300K czy 6500K???

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)