Re: Monitor Samsung SyncMaster 795 DF??

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 18:41:39 MET

Dnia Tue, 15 Feb 2005 18:08:13 +0100, Heziu napisał(a):

> Witam!!!
> Czy ktoś ma monitor Monitor Samsung SyncMaster 795 DF?Jakie można u Was na
> maxa ustawić odświeżanie przy 1024x768??
100 Hz

> Jeśli ktoś może to niech mi napisze jeszcze jak najlepiej poustawiać
> kolory e tym monitorze.Bawilem sie z 3 godziny i nie umie utawić obrazu
> tak żeby mnie nie raził w oczy
To pobaw się kontrastem i jasnością (contrast + brightness). U mnie
Kontrast jest na 70% a jasność na 45% i jest OK.

> a przy tym mam słabą ostrość jak na mój
> gust.
Za obraz wyświetlany na monitorze odpowiada oprócz monitora również
karta graficzna. Jeżeli masz jakiegoś "chińczyka", to masz źródło
problemów. Najlepiej byłoby podłączyć jakiegoś matroksa G450 i jeżeli
obraz byłby dalej nieznośny, to byłaby to wina monitora. Tak na
przyszłość - sprawdzamy w sklepie to co kupujemy (szczególnie dotyczy
to monitorów).

> Jak ktoś ma taki monitor to prosze o krótkie info co i jak!
> Dzieki
pozdr.