Wymiana napedu CD w laptopie

Autor: Pawel_sm <pawel_sm_at_w_usun_to_p.p_i_to_tez_usun_l>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 20:03:48 MET

Szukalem juz wszedzie i nigdzie nie moge znalezc nic na ten temat.

Chce wymienic w laptopie Acer Travelmate 242FX cdrom na nagrywarke dvd.

Zastanawiam sie czy taka wymiana, nie jest na tyle prosta ze mozna by to
zrobic samemu.
Zamiast placic za to jakiemus serwisowi.

Mam juz jakies wyobrazenie na ten temat, bo czesciowo rozbieralem pare
laptopow, ale nigdy Acera, a zalezy mi zeby czegos nie popsuc/polamac.
Moze znajdzie sie ktos, kto juz to przerabial...