Re: prodigy 7.1 LT

Autor: wolfen <wilu13_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 22:01:35 MET

ogolnie wrazania bardzo pozytywne szczegolnie
> jak lubisz sluchac muzyki na sluchawkach ...
> jezeli masz jakies szczegolowe pytania to mozesz pytac ...

a czy miales moze okazje porownac ja z karta Audigy 2 zs. Choc w sumie juz
praktycznie zdecydowalem sie na prodigy z tego co wyczytalem do do sluchania
muzy bedzie lepsza no i wyjscie sluchawkowe ktorego nie ma audigy.

<a czy miales okazje przetestowac stery ASIO poprzez odsluch na Foobar 2000

>nie wiem co pozmieniali w wersji LT,

podaje ci linka gdzie mozesz poczytac o tej karcie
http://www.republika.pl/sklep_akutech/karty/prodigy71lt.html

aha jak zakupie to napewno podziele sie wrazeniami mam nadzieje pozytywnymi
:)

Pozdrawiam
lukasz