Re: prodigy 7.1 LT

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 16:39:59 MET

wolfen napisał(a):
> Jako ze nie uzyskalem odpowiedzi wracam do tematu.
> Czy ktos ma te karte prodigy 7.1 LT??? Jak sie sprawdza glownie chodzi mi o
> sluchanie
> muzyki oraz DVD.

nie wiem co pozmieniali w wersji LT, ale ja mam aureon'a space
przerobionego na progidy 7.1 (to identyczna karta tylko inaczej
zaprogramowany epprom)... ogolnie wrazania bardzo pozytywne szczegolnie
jak lubisz sluchac muzyki na sluchawkach ...
jezeli masz jakies szczegolowe pytania to mozesz pytac ...