Re: prodigy 7.1 LT

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 15:52:42 MET

wolfen napisał(a):

> a czy miales moze okazje porownac ja z karta Audigy 2 zs. Choc w sumie juz
> praktycznie zdecydowalem sie na prodigy z tego co wyczytalem do do sluchania
> muzy bedzie lepsza no i wyjscie sluchawkowe ktorego nie ma audigy.

tak podlaczalem te same sluchawki do audigy 2 zs i nie bylem zadowolony
z brzmienia ... bylo jakies "cukierkowe" jakby ktos cos podokladal w
niektorych zakresach czestotliwosci ...

mialem nawet okazje sluchac audigy 2zs na glosnikach gigaworks 7.1 ...
efekt calkiem fajny, ale moc przesadzona:)

> <a czy miales okazje przetestowac stery ASIO poprzez odsluch na Foobar 2000

przez chwile uzywalem tego programiku, ale tak prawde mowiac to nie
testowalem dokladnie ... mysle ze interpolowanie dzwieku to nie
najlepszy pomysl.

nawet odpalajac zwykle MP3 (przy rozsadnym bitrate) w winampie juz widac
  "przejrzystosc" dzwieku i zrownowazenie na calej dlugosci pasma ... w
polaczeniu z jakimis dobrymi sluchawkami nie masz zadnych zastrzezen do
dzwieku ... czasami slucham tez cd-audio puszczane cyfrowo z cd'ka do
karty i okazuje sie, ze wiekszosc plyt jest "skopana" na etapie
produkcji:) ... im drozszy sprzet kupujesz tym wiecej rzeczy zaczyna
tobie przeszkadzac w muzyce:) (takie zboczenie zawodowe:)

zastanawia mnie tylko jedna sprawa ... jak oni zeszli z ta cena do 350zl
z 650zl ...:) jeszcze do niedawna wersja Prodigy 7.1 (bez lt) kosztowala
  wlasnie 650zl ...