Re: nagrywarka DVD DL

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 18:30:18 MET

*KW* wrote:
> Jeśli mnie nie zlinczują, to tylko
> Plextor 716A (taką mam).

Za co by mieli? Dla mnie Plextor od zawsze jest synonimem solidności.

Zresztą, najważniejszy i tak jest sam nośnik. Niestety duża część z
dostępnych w sklepach płytek to chłam, którego nie warto byłoby brać za
darmo. Do tej pory nie zawiodłem się na Verbatimach, TDK, Intenso i...
Tevionach. Wszystkie miały charakterystyczny, ciemny, jednolity spód i
doskonale wypadły w testach jakości zapisu. Niezłe, choć już nie tak dobre
były też Esperanze (podobno ostatnio się pogorszyły).

Znaczenie ma też... program. Niektóre z popularnych aplikacji nie chciały
wypalić płytki, którą bez gadania zajął się Deep Burner.

k,