Re: Trzyletni komp - dokładanie RAM

Autor: Paweł Urbaniak <pawel_urbaniak_at_spam.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 18:31:35 MET

Użytkownik "Maniu" <maxim@nospam.icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:cuo13n$p24$1@opal.icpnet.pl...
> Przylacze sie do pytania. czy jak doloze do plyty obslugujacej ddr2100
> (shuttle ak31v3.1) pamieci 400 MHz to na 100% plyta je rozpozna czy bywa z
> tym roznie? Zazwyczaj widze odpowiedzi ze powinno chodzic i dlatego sie
> waham:)
> Pozdrawiam

Mam taką samą płytę. Bezproblemowo pracują u mnie dwa moduły pamięci 400 po
256MB każda (na 266MHz ale zaostrzone timingi), od Wilka. Zanim sparowałem
moduły, to miałem taki mix jak Ty zamierzasz. Z tego co zauważyłem, to płyta
nie ma wyjątkowych wymagań przy obsadzaniu złącz RAM (trzy pierwsze).

Paweł U.