Notebook - Radeon X600 256MB czy Radeon Mobility 9700 128MB

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 12:57:41 MET

Witam,

Jako, ze od dluzszego czasu czukam czegos co mogloby by zastapic mojego
desktopa i jednoczesnie dalo namiastke mobilnosci doszedlem do wyboru
praktycznie spomiedzy tylko 2 komputefow. Pierwszy to HP zd8000 a drugi
Alienware (ten slabszy, ale nie Sentia). Problem w tym, ze w sprawach
graficznych stanalem na GF2:). Mam problem czy lepszy jets Radeon x600
256MB ramu (czyli, z tego co wiem, odpowiednik 9600 na PCI-e) czy moze
Radeon 9700 z 128MB ramu? W moim przypadku, podejrzewam, ze roznica w
ramie nie bedzie miala takiego wplytu jak sam GPU - tylko ktory z nich
bedzie w tym wypadku lepszy?

PS: moje "graficzne" zastosowania to:
- windows i openoffice,
- photoshop,
- DVD,
- gry

Czyli takie przekrojowe.

PS: a moze jeszcze warto jeszcze zainteresowac sie jakims innym
notebookiem? Do wydania mam okolo 2300-2400USD, wiec Dell XPS odpada:)

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl