Re: Fujitsu-Siemens

Autor: Marcin Stankiewicz <m.stankiewicz_at_DELETE.idea.net.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 13:01:48 MET

Użytkownik k0m0r napisał:
> Witam.

Witaj,

> Czy ktos uzywa/uzywal notebooków firmy Fujitsu-Siemens i moze sie podzielic wrazeniami?
> Konkretnie chodzi mi o nowe modele oparte na Centrino i Radeonie 9700

Mamy w firmie takiego FS, niestety nie pomnę typu. Używałem go parę razy
i co mogę powiedzieć :

ekran ciemny ( pomimo regulacji ) - szkoda, że nie mają ekranów 15,4"
włącznik WiFi lata w obie strony ( można go b. przypadkowo wyłączyć )
jest to 2 egzemplarz ( poprzedni po 1 dniu użytkowania został zwrócony
ze względu na wady )
Procek 1,6 Centrino po dołożeniu 256 MB ram'u ( w sumie 512 ) wyrabia
się, nie zauważyłem niepokojących oznak.
jest dość lekki, ale na oko nie wydaje się za solidny.

Używam do codziennej pracy Toshiby Satellite M35X i mam lepsze wrażenia.

--
Marcin Stankiewicz [ also known as "motomouse" ;-) ]
Jeśli chcesz odpowiedzieć, wytnij DELETE z adresu e-mail