Re: Uwaga - Chieftec może być cichy !!! To zależy od Ciebie !

Autor: <D_at_niel>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 23:43:37 MET

Dnia 12-lut-05 21:35:08, max napisawszy:

> ...Regulowanie ręczne
> wentyla w zasilaczu odradzam - ugotuje sie błyskawicznie
Bez przesady, jeśli pobór mocy nie jest jakiś olbrzymi, to można
spróbować regulować. W moim kompie zasilacz (otwarty zresztą tzn. ze
zdjętą swoją obudową) jest chłodzony wiatraczkiem zasilanym z 5 V.
I nic mu nie jest od pół roku. Tytułem próby raz odłączyłem wiatrak
zupełnie (!) ale wtedy jednak te radiatory w zasilaczu grzały się
paskudnie, a od nich góra obudowy - ale chodziło tak kilka dni bez
awarii, po czym z własnej woli eksperyment zakończyłem. Elementy w
zasilaczu są bardzo odporne na wysokie temperatury (w porównaniu do
procków, chipsetów itp.)

--
 Pozdrawiam - D@niel