Re: Uwaga - Chieftec może być cichy !!! To zależy od Ciebie !

Autor: max <mini999.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 21:35:08 MET

> Wydaje sie to troche skomplikowane. Ja wierze ze tak jest jak piszesz ale z
> drugiej strony obnizasz pred. wiatrakow w zasilaczu no..ale dodajesz nowe
> wiatraki...Wiec liczba wiatrakow sie zwieksza.
> Widze ze bez dodatkowych kosztów sie nie obedzie. Ja tymczasem musze
zmienic
> obudowe typu SLIM na conajmniej MidiTower. Bo jest za ciasno.
> A czy jest sens odkrecach boczna scianke do lepszej cyrkulacji?

Zadbałem o mój komp - bo chodzi 24godz/356dni w roku !
Wentylatory 80x80 z regulacją temp kupisz za 25zł
i wcale nie muszą to być łożyskowe "grzechotniki" (droższe i głośniejsze)

Sorry - robiły to tez dziewczyny - instrukcje przez internet - z dobrym
rezultatem !

Odkręcenie bocznej ścianki daje poprawę tylko połowiczną - nie zapewnia
wymuszonej cyrkulacji powietrza - sam ruch konwekcyjny to za mało
jak sie okazuje.

Lepiej juz dać na bocznej sciance wentylator 120x120 i zredukować
mu obroty recznym regulatorem ! Wtedy i tak -duża wydajność i ciche działanie
120x120 oraz prawdopdobnie - jeżeli zasilacz ma regulowany wentylator
to sam obnizy obroty. Mozna też rozważać wymianę wentylat. w zasilaczu
na taki z regulacją - ale automatyczną/termistorem. Regulowanie ręczne
wentyla w zasilaczu odradzam - ugotuje sie błyskawicznie