Re: G³osny Zasilacz :(

Autor: Amrek <gissenWYTNIJ_TO_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 13:44:24 MET

U¿ytkownik "Kapsel" <kapsulski@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1i27zd8adxcog$.1dt7zyrc45sh6$.dlg@40tude.net...

> Mam ten sam zasilacz. Po zarzuceniu posta na grupe i paru lekko
> sprzecznych
> acz zazwyczaj pozytywnych opiniach zdecydowalem sie go kupic. Okazal sie
> byc odkurzaczem glosniejszym od starego codegena :(

DOS£OWNIE!!! Chieftec to wyjec.. Teraz jezt zima i czesto otwieram okno a co
bedzie jak przyjdzie upalne lato?? To bede musial sobie w aptece koreczki
kupic do uszu.

> Niedawno go zmodernizowalem, wywalilem te wiatraki, wsadzilem 2 arctic
> coolery i niemal bez zmian. On chyba jest tak zbudowany, ze jak ktos
> wczesniej powiedzial samo przeplywajace powietrze w nim swiszczy.

Hm..tu powa¿na wada zasilacza to to ze nie ma recznej regulacji obrotów
:((((((((((( A nie jestem elektronikiem i nie wiem jak taki reczny uklad
sterowania zamontowac:((

> Prawde mowiac poddalem sie, a jak przyplynie gotowka to chyba kupie cos
> porzadnego. A od chiefteca z daleka.

Ja tez!! Juz nigdy w zyciu Chieftec - choc wlasnie kupilem lutowy nr Ekspeta
Komputer Swiat i tam jest napisane ze to najcichszy wentylator z testowanych
i ze go POLECAJ¡!!! [ROTFL] & [LOL]

PS. Najbardziej mnie to boli ze ten Chieftec do natanszych nie nalezy:(