Re: Głosny Zasilacz :(

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 12:55:48 MET

Sat, 12 Feb 2005 12:48:27 +0100, na pl.comp.pecet, *KW* napisał(a):

> Ja bym sprawdził podczas zakupu, czy to, za co
> płacę, jest tym, czego oczekuję (jeśli mi na tym
> bardzo zależy, no to muszę kupować 'osobiście').
>
> Teraz pozostaje reklamacja.

No reklamacji na glosnosc to chyba mu nie uznaja, bo producent raczej ciszy
nie gwaratowal.

Mam ten sam zasilacz. Po zarzuceniu posta na grupe i paru lekko sprzecznych
acz zazwyczaj pozytywnych opiniach zdecydowalem sie go kupic. Okazal sie
byc odkurzaczem glosniejszym od starego codegena :(

Niedawno go zmodernizowalem, wywalilem te wiatraki, wsadzilem 2 arctic
coolery i niemal bez zmian. On chyba jest tak zbudowany, ze jak ktos
wczesniej powiedzial samo przeplywajace powietrze w nim swiszczy.

Prawde mowiac poddalem sie, a jak przyplynie gotowka to chyba kupie cos
porzadnego. A od chiefteca z daleka.

--
Kapsel
  kapsel(malpka)op.pl