cholerny cdrom

Autor: Leonid Breżniew <qr_che_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 13:47:02 MET

Mam problem z urządzeniem jak w tytule. otóż wszystko wygląda "niby pięknie",
ale do momentu kiedy chcę odczytać jakieś dane z płyty cd. zacznę od początku:
bios wykrywa hdd i cdrom (sprawcdzałem różne układanki: ide1-master slave i
odwrotnie ide2-jak wyżej) - wszysko "gra". ładuje system. w menadzerze
urzadzen też wszysko wygląda fajnie: urzadzeni jest wg windowsa pracuje
poprawnie tylko jak chcę odtworzyć płytę to "brak płyty w napędzie"??!! o co
chodzi? aha, wczoraj dziwnwe zjawisko miało miejsce: podczas próby odczytu
danych z cdrom pojawił się nagle komunikat o niebezpiecznum odłączeniu
urządzenia, taki jak pojawia się przy próbie odłączenia np aparatu foto, lub
innego zewnętrznego napędu. co za cholerstwo. ręce opadają qrche