Re: Legaly windows OEM?

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 11:34:05 MET

Michal Bien napisał(a):

> Tu zgoda.

> A podali jakas podstawe dla takiego twierdzenia przy zalozeniu ze
> przysluguje Ci prawo do downgrade?

<wielkie ciach>
I ja sobie wrzuce kamyczek. Krotko mowiac infolinia MS klamie. A
przynajmniej mowi nieprawde (dla mnie to jedno ale pewnie ktos moze sie
przyczepic).
Na moj chlopski rozum to jak kupuje licencje na wingroze jako OEM to
musze kupic z tym sprzet. Moge sie zgodzic ze musze tego potem uzywac z
kompem (wiem ze to czrodziejskie przejscie praw z myszki na kompa nawet
jak mysza juz zdechla). Dla mnie sprawa jest prosta jedna kopia windy
uzywana - jeden komp - jedna licencja.
Proste i logiczne. A skoro OEM-y sprawiaja tyle problemow to po co je
kupowac? Mozna wymienic na linuxa freeBSD czy innego OS-a.
Ja kupilem laptoka z winda po niemiecku. I pewnie tez sobie legalnie nie
moge instalnac polskiej odpowiadajacej?
To jest chore. I dlatego jak widze ze ktos chce mnie na sucho wydymac to
sie nie dam nawet gdzyby byl piekny jak mister universum. Tak dla zasady....

--
Lukasz Sczygiel