Re: Tuner AVER TV Go FM 007 PLUS - co sadzicie?

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 10:37:22 MET

> Dużą zaletą jest także zgrywanie przez averki filmów , programów do formatu
> mpeg, mpeg2 - jak masz nagrywakę dvd to spokojnie mozesz sobie nagrać film w
> najwyższej jakości i potem zrzucic na płykę i potem zobaczyć na odtwarzaczu
> dvd. Film 90minutowy u mnie w największym formacie (720x576) i najlepszej
> jakości zajmuje około 2,3GB. Oczywiście można ustawić mniejszą rozdzielczość
> i zmniejszyć inne parametry by mniej zajmowało ale jakość bedzie gorsza.

2,3GB mpeg2 90minut 720x576 i najlepsza jakosc ? buhhahahahahhaha

To jest własnie najnizsza najgorsza jakosc około 3Mbity MPEG2 przy tej
rozdzielczosci, oznaczona jako Extra Long Play.

Long Play 4,8Mbit
Standard Play 6Mbit
HQ Play 9Mbit

Oryginalne filmy DVD to ok 6Mbitow a piraty to 3,5Mbit.

Dodam ze mam bardzo dobrej jakosci Tuner TV ze sprzętowym MPEG2.

GM