Re: Krwiscie podswietlona matryca laptopa......

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 10:34:22 MET

W artykule <cuhrrt$29i0$1@node1.news.atman.pl> jurek napisal(a):

> Być może mógł napisać ogólnie lampy. Ale powiedz jak wg Ciebie
> nazywają się elementy podświetlające matrycę LCD.

Rzyczywiście, cofam, znaczy -"odszczekuję" com napyskował :)

Poczytałem sobie cegłę, co ma tytuł
"Rozbudowa i naprawa laptopów" (Scott Mueller) wyd. 2005 by Helion

Co ciekawe, sam tą cegłę sobie zakupiłem (wcześniej) :)
Jest tam mowa o _żarówkach_.
Może być więc równie dobrze mowa o świetlówce.
Ale jak się domyślam, najlepiej pasowałoby:
 świetlówka _płaszczyznowa_ (?)

Mam niejasność co do jej widoku, bo pomimo tego,
że rozbierałem na części mego laptopka
ze trzy-cztery razy, wyraźnie widocznego elementu
podświetlajacego nie zauważyłem.

Znaczy- trzeba raczej położyć krzyżyk na normalne świecenie wyświetlacza?
Szkoda.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010