Re: Tuner AVER TV Go FM 007 PLUS - co sadzicie?

Autor: uciu <guseva_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 23:10:38 MET

> wg mnie warto, z tego co wiem karta jest w miare dobrze wyposażona! Tylko
> nie pamietam na jakim jest chipsecie... jeśli na BT... to pod XPkiem mogą
> być problemy!

0 problemów pod XP, ogólnie z averkami nie ma problemów (mam takie od 6 lat
i sobie chwale)

Ogolnie karty TV lepiej spisują się pod Win98! Ja do swojej
> nie mialem nerwow, i odlaczylem! Zwykly TV lepszy ;]
ze starymi pinaclami czy jakimiś podobnymi badziewiami sa takie problemy.

Ogólnie to polecam. Można pisać w wordzie a jednoczesnie miec okienko
załączone i oglądać tv. Jak masz kablówkę to bardzo łatwo na averach
rozkodować C+ (sam tak mam ok ok5lat). Potrzebna do tego jest karta
dzwiękowa z fulduplexem no live, audigy itp. Osobiście używam Avermedia 203.
Kupiłem ją na allegro za 130używaną - to po prostu okaz bo bardzo ciezko ja
dostac.
Juz kiedys mialem 203ke ale wpadłem na genijalny pomysl by zastapic ją nowym
modelem 303 ale to był błąd bo strasznie strzelało w głośnikach przy
zmienianiu programów a poza tym C+ na tamtym chipsecie nie działa. Wiec
spowrotem wróciłem do 203ki któą posiadam do teraz i jestem bardzo
zadowolony.

Jak nie zależy Ci na c+, c+ sport to mozesz sobie wziąść karte z chipsetem
Conexant CX23881 (model 303)

A jak chcesz C+ to musi być chipset z serii 878 - taki chipset ma ta karta
(o ile to jest ta do której masz link poniezej, nawet cena jest niższa)

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=415645525f54565f474f5f50494c4f54

Dużą zaletą jest także zgrywanie przez averki filmów , programów do formatu
mpeg, mpeg2 - jak masz nagrywakę dvd to spokojnie mozesz sobie nagrać film w
najwyższej jakości i potem zrzucic na płykę i potem zobaczyć na odtwarzaczu
dvd. Film 90minutowy u mnie w największym formacie (720x576) i najlepszej
jakości zajmuje około 2,3GB. Oczywiście można ustawić mniejszą rozdzielczość
i zmniejszyć inne parametry by mniej zajmowało ale jakość bedzie gorsza.

Mozesz także np podłączyć magnetowid do tunera i zgrywać materiały z kaset
na dysk a potem na ppłytkę - robiełem tak z komuniami, chrztami, studniówką
itp.

Za pomocą programu scheduler z oprogramowania do karty mozesz ustawic
godzinę o ktrej włączy się nagrywanie danego programu. Wybierasz w jakiej
jakosci ma sie nagrywac oraz jak długo. Jedyny minus ze musisz zostawic
wlaczonego kompa.

Oczywiście pewnie to samo lub podobne rzeczy mozesz robic z innymi tunerami,
innych firm ale nie mam z nimi przyjemnych doswiadczen i jednak firma to
firma!