Re: Wieszanie kompa

Autor: Lord <nie_at_mam.maila.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 11:16:43 MET

Użytkownik "MP" <mp_22@interiausun.pl> napisał

> Mam problem z którym nie potrafię sobie poradzić od dłuższego czasu.
> Komputer ( PcChips, Athlon1700+,250MB ramu) w systemie WinXp wiesza się po
> jakims czasie działania Kazy lub innego programu tego typu (przy Emule od
> razu).

Problem jest b. nietypowy. Osobiście zrobiłbym tak:
- sprawdziłbym dysk np. scandiskiem, żeby wykluczyć badsektor w miejscu, gdzie
zapisany jest jakiś plik z którego korzysta Kazzaa
- sprawdziłbym pamięć np. Memtestem. Miałem kiedyś komputer z DOSem i Win 3.11
Wszystko działo OK. Zainstalowałem Win 95 i przy pracy z Officem komputer
wieszał się, albo restartował. Przyczyną była zła pamięć, przy czym w Win 3.11
nie był używany ten uszkodzony fragment.
- A tak w ogóle, to najlepiej wypalić sobie CD z Knoppixem i uruchomić z niej
komputer. Ten system sprawdza wele przy starcie i jest dobrym testem dla
sprzętu. Podobnie jak instalacja Windowsa jest "chwila prawdy"