Wieszanie kompa

Autor: MP <mp_22_at_interiausun.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 00:41:58 MET

Witam!
Mam problem z którym nie potrafię sobie poradzić od dłuższego czasu.
Komputer ( PcChips, Athlon1700+,250MB ramu) w systemie WinXp wiesza się po
jakims czasie działania Kazy lub innego programu tego typu (przy Emule od
razu). Czasem pomaga rozlaczenie polaczenia, dodam ze procesor ani pamiec
nie sa w tym momencie przeciazone, nie jest to tez kwestia firewalla.
Wszystko jednak dziala Ok w systemie Me. W sumie nie wiem czy jest to
problem systemu czy raczej sprzetu. Kilka lat temu tez mialem plyte PcChips
(mrt726) i podobne obiawy, z tym ze wtedy w systemie NT od razu wywalało
niebieski ekran, natomiast w 98 wszystko bylo OK.
Pozdrawiam