jaka klawiatura?? (gliwice)

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 11:21:22 MET

witam
wiem ze temat był pewnie walkowany juz wiele razy :(

jaka klawiature polecilibyście "dla gracza" chodzi o to ze klawisze potrafią
być przez całe godziny wciśniete i w obecnej powoduje to przedłużanie ich
działania - zacinaja sie i np. przy pisaniu zamiast 1 w mam ich 8 :(
wymagania stawiane kl;awiaturze:
- niedroga
- wytrzymałe klawisze (żeby szybko nie powstały błędy jak powyżej)
- nie musi mieś klawiszy multimedialnych
- szerokośc nie wieksza niż 51 cm

jakby ktos był z Gliwic i wiedział gdzie takowa moge kupić to było by juz
super

pozdrawiam