Re: 2 rozdz. na TV i monitorze ??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 13:32:04 MET

> Rowniez jestem posiadaczem r9550 z tv-outem i ogladam filmy na tv bez
> ruszania pulpitu w komputerze. Trzeba we wlasciwosciach karty w
> nakladkach wlaczyc tryb teatralny, wtedy na telewizorze bedzie leciaj
> film na calym ekranie a na komputerze mozna w trakcie robic cos innego
> spuszczajac odtwarzacz do paska.

problem jest taki ze napisow nie ma na TV.

rozwiazanie jest jeszcze takie ze w opcjach "nakladka" robie "to samo dla
wszystkich" i potem np. w bestplayer nastawiam zeby przy pelnym ekranie
zmienial rozdzielczosc. Gdy zamykam 'pelny ekran' wszystko wraca do normy i
nie mam balaganu w ikonach (nie wiem jak to sie dzieje ale bestplayer jakos
inaczej zmienia rozdzielczosc). Ten sposob rozwiazuje moj problem, ale
niestety film leci na monitorze i TV jednoczesnie. Tryb teatralny bylby
najlepszy gdyby jeszcze te napisy pokazywal na TV. (a moze jest i na to
sposob??)