Re: 2 rozdz. na TV i monitorze ??

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 12:58:08 MET

soonic napisał(a):
> Witam
>
> mam karte radeon 9550 czy moge ustawic 2 rozne rozdzielczosci?
> tzn na TVout rozdzielczosc pod TV a na monitorze bez zmian (w moim przypadku

Witam

Rowniez jestem posiadaczem r9550 z tv-outem i ogladam filmy na tv bez
ruszania pulpitu w komputerze. Trzeba we wlasciwosciach karty w
nakladkach wlaczyc tryb teatralny, wtedy na telewizorze bedzie leciaj
film na calym ekranie a na komputerze mozna w trakcie robic cos innego
spuszczajac odtwarzacz do paska.

Pozdrawiam
PH