tanie drukarki laserowe Samsung albo HP - warto?

Autor: Szymon Bronkowski <smtg_at_triennial.cracow.pl.usunto>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 13:36:28 MET

Witam

czy ma ktos doswiadczenie z tymi najtanszymi drukarkami laserowymi ?
Konkretnie chodzi mi o Samsung ML-1710P (570zl) lub ML 1510 (659zl)
z tanich jest tez HP Laser Jet 1010 - ale rok gwarancji - Samsungi maja 2
lata

przeznaczenie - biuro - 4 komputery Win98, drukarka bedzie udostepniona w
sieci
czyli drukowanie pism i czasem kopert
ma byc przede wszystkim niezawodna i niedroga w eksploatacji
patrzylem na ceny tonerow zamiennych na www.pryzmat.com - w obu przypadkach
jest to ok 200zl, nie wiem jednak czy pojemnosc jest taka sama

bede wdzieczny za jakies informacje jak sie ten sprzet sprawuje

--
pozdr. Szymon
http://fotografia-slubna.com