2 rozdz. na TV i monitorze ??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 12:08:13 MET

Witam

mam karte radeon 9550 czy moge ustawic 2 rozne rozdzielczosci?
tzn na TVout rozdzielczosc pod TV a na monitorze bez zmian (w moim przypadku
bylaby wieksza). Problem jest taki ze jak chce ogladac jakis film to wiadmo,
ze musze zmienic rozdzielczosc na mniejsza 1024x768 dostosowujac sie do
TV-out, ale wtedy robi mi sie balagan na pulpicie, bo wszystkie ikony
(wczesniej poukladane zmieniaja swoje polazena dostosowujac sie do nowego
obrazu). Czy mozna tego uniknac, jak?
Byc moze moja karta graf. tego nie potrafi robic, czy w ogole istnieja k.
graf. ktore pozwalaja operowac w 2 rozdzielczosciach jednoczesnie (np. TV i
monitor) ?

s.