Re: [laptop] Toshiba, Acer?

Autor: kgs <kaguss.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 12:07:17 MET

> Do laptopow mozna tak samo dokladac kilka zlotych jak do desktopow. A to
> troszke wiecej ramu, a to nagrywareczka, a to 20GB wiekszy dysk, itd. :) A
> trzeba sie na cos przeciez w koncu zdecydowac.

No wlasnie... A te 3800 to juz naprawde gorna granica zwlaszcza ze zaczynalem
od 3000 :>

> Acer nie jest taki zly. Kiedys to byla gorsza marka, ale od pewnego czasu
> sa naprawde na niezlym poziomie. A ze gwarancja krotsza - pewnie dlatego
> cena troche nizsza.

No tak, ale czy warto? No bo tak naprawde wazend dla mnie bardziej jest to
zeby laptop byl wytrzymaly, fajnie zeby to bylo faktycznie Centrino - no ale
nie mozna miec wszystkiego... Ponadto prosilbym o odpowiedz na pytania z
mojego drugiego watku jesli bylbys w stanie... a moze ktos kto uzywal Acer'ow??