Re: Legaly windows OEM?

Autor: cocmar <cocmar_at_gazetax.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 08:20:55 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95F826602C4CDmbien@127.0.0.1...
Jacek23 <jacek23@post.pl> wrote:
(...)
> Przy zalozeniu powyzszego musisz jeszcze pamietac, by uzywac ten
> element wraz z komputerem na ktorym zainstalowales OEM a nie przechowywac
> ten sprzet na dnie szafy.

Zgoda.

> Ja zazwyczaj do desktopow biore OS OEM z karta
> sieciowa - tanie, czesc wewnetrzna komputera i raczej sie nie starzeje
anie
> zepsuje. Spokojnie mozna przekladac sieciowke do kolejnych konfigow przez
> lata.

A tu juz nie jest tak slodko.
System OEM MS mozesz kupic z dowolnym "niezbednym urządzeniem peryferyjnym".
Co sie lapie? Ano praktycznie wszytko oprocz wyposazenia typu: skaner,
drukarka, kamera czy... _karta sieciowa_.

I problem numer 2.
Zakupiony legalnie OEM OS "malego-miekkiego" ;-) z np. myszka, po
zaistalowaniu jest "dowiazany" do _plyty_glownej_!!
Mozna zatem wymieniac sobie wszystko, _oprocz_ plyty glownej.

I nie bijcie, tak jest.
A ja wcale nie pracuje w firmie z Redmond.

--
pozdrawiam
  ())    Marcin (cocmar)