Re: który notebook?

Autor: Lewis <lewisa_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:58:57 MET

> Ale z tego co widzę wlmi1524 ma 60,a nie 80 HDD. Jak zatem jest
> naprawdę? No i gdzie, kupileś? Ja zastanawiam się nad VOBIS,ale nie
> wiem, czy gdzieś nie dostanę w ciekawszych cenach.

U mnie w sklepie też pisało 60GB ale jak się zobaczyło właściwości HDD to ma
76GB czyli 80-tka.
Kupowałem w AMIKOM-ie (Białystok) Sporo aukcji wystawiają na allegro. Myśle
ze szło by zamówić u nich żeby wystawili na allegro.
www.amikom.pl to ich stronka, możesz poszukać kontaktu do nich.
Cena to coś koło 5750 ale ja dostałem rabat bo kupowałem jeszcze do tego
urządzenie wielofunkcyjne.
Śmiało możesz z miejsca targować 100zł jak płacisz gotówką.

--
Pozdrawiam
Lewis