Re: cichy dysk 2.5"

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 23:01:05 MET

EP napisał(a):
> pisarz natrzepał(a):

> Jak przyciśniesz dysk mocno do ucha podczas pracy to w środku nocy w
> wyciszonym pokoju poczujesz jakieś ruchy ;)

Jak kupilem moje seagate 17GB to tez trzeba bylo ucho przykladac zeby
slyszec ze cos tam jednak sie kopiuje ale po pol roku zaczela halasowac
jak kazdy dysk. Na moj gust to wszystkie nowe dyski 2.5 cala sa prawie
bezglosne. To znaczy ze z 50 cm nie poznasz czy cos sie z nim dzieje czy
nie. Sa specjalne narzedzia do przyciszania dyskow. hitachi takie ma.
Jest w nim tez pare innych opcji oprocz przyciszania. Przyciszanie
niestety kosztuje troche szybkosci w dostepie do danych.

A uchyl rabka tajemnicy po co ci taki bezglosny dysk?

Moze kup sobie CF-a 1 GB tam slychac tylko jak elektrony sie poruszaja i
to tez trzeba wytezac wyobraznie.... :)

--
Lukasz Sczygiel