Re: Radeon 8500 i win XP

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:56:10 MET

KILu napisał(a):

> A system masz świeży? Może zostały jakieś resztki po starej karcie.
>
> U mnie działa z dowolnymi sterami.

U mnie tez dziala na kazdych sterach ale mialem przez jakies pol roku
zwiechy czasem co 5 minut a czasem dopiero po 2h. Trzeba bylo wylaczyc
fast write w biosie (wylaczanie ich w atigart nie pomagalo) Teraz mam
karte stabilna jak granit. Sproboj ja wsadzic do innego kompa i zobacz
czy tam dziala.

--
Lukasz Sczygiel