Re: zamieniłem Codegena na Chiefteca :-)

Autor: Blesso <spam>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:40:25 MET

Użytkownik "Chichotek" <> napisał
> LOL, jeszcze nie słyszałem cichego Codegena, zwłaszcza jak zaraz mogłem
> posluchac ciszy Chiefa...
________

malo slyszales wiec
w jednym z kompw mam doslownie a raczej "dousznie " neislyszalnego Codegena
zmiana na Feela 350 W w innym kompie ( wlozyny do kompa Barton + dodatkowe
256 MB i HDD) spowodowala zwiekszenie wydobywanych sie dzwiekow
(w trakcie np zwiekszonego zapotrzebowania na prad Feel zwieksza rowniez
obroty wentyla - co okazuje sie JEST slyszalne)
ale Codegen (model 300X1) na podobnym zestwie (Athlon XP 2200+ ;256MB ;Hdd
+ 2 CDsprawuje sie bez problemu )
dlatego uwazam ze Radus wyrzucil kase jak na dzis
na jutro moze mu sie to przyda
jesli oczywiscie nie kupi nowego P4 ;)

Blesso