Re: który notebook?

Autor: Lewis <lewisa_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:45:20 MET

> Dzięki za radę. 200 zł to nie tak znowu dużo przy takim zakupie,ale
> coś mnie odrzuca (byc moze bezpodstawnie)od ACERa. w tej chwili używam
> Fujitsu-Siemens i chcialbym pozostac wsrod bardziej uznanych marek.
> Byc moze się mylę. Jeśli ktoś moze rozwiac te uprzedzenia, bardzo
> proszę :))

Rozumiem twoje obawy też się wahałem nad tą firmą ACER ale myśle że nie ma
wielkiej różnicy, chyba że zacznie się servis, ale chyba acer jak wszystkie
firmy solidnie wywiązzuje się z roli servisanta, miejmy nadzieję ze nigdy z
ich usług korzustać niebędziemy :) Jak do tej pory 1524 spisuje się na
medal, jedyna wada to to że bierze mnóstwo prądu :\ ale mi to nieprzeszkadza
bo używam go praktycznie jako stacjonarnego.

--
Pozdrawiam
Lewis