Re: Jaki dysk twardy 200gb

Autor: Calme <calme_no_spam_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:35:06 MET

Użytkownik "Sztygar" <pisz@tutaj.pl> napisał w wiadomości
news:cub4dc$h0v$1@inews.gazeta.pl...
> witam,
> czytam, szukam i niewiele znajduje.
> pod uwage biore:
> Seagate 200 GB Barracuda 7200.7 ST3200822A 8MB - 462zl w komputroniku
> WD Caviar SE 200 GB WD2000JB 8MB - 426zl w komputroniku
>
> ktos moze doradzic? a moze wziac jeszcze samsunga pod uwage?
> prosze o wskazowki i opinie.

tzn ja mogę odradzić np caviara miałem dokładnie taki model jak wymieniłeś i już
dawno go sprzedałem - 2 razy w serwisie potem wymiana na nowy na nowym po około
6 miesiącach - coraz więcej błędów pod hdd health głośny z ciepłotą średnio na
jeża nie wiem może taki egzemplarz mi się akurat trafił ale pytałem w serwisie
znajomy mi mówił, że na 7 sprzedanych z tej serii w tym miesiącu 4 wymieniali