einhängen- Zawieszenie komputera - hang crash

Autor: mulligan <penffROT13_at_ynpmcby.arg.cy>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 18:45:41 MET

 Witam :(

Sprawa jest poważna.
Od dłuższego czasu miewam zawieszanie się komputera. Ale nie sa to
chaotyczne bsod-y , każdy z nich występuje przewidywalnie w scisle
okreslonych przypadkach. Komputer nie odpowiada,obraz zamarza, rozlega się
monotonny dźwięk z głośników i trzeba wykonac twardy reset. A dzieje sie
tak tylko gdy:

-podczas gier - początkowe intra np. syberia2 (nie klipy filmowe) a także
podczas wczytywania tekstur (kolejne misje np mafia) i zawsze! w tym samym
miejscu ,więc chyba można wykluczyć przegrzewanie sie jakiegoś podzespołu
czy zużycie CPU,
- gdy jest zainstalowana w systemie wtyczka flash player (natychmiastowe
zawieszenie podczas przegladania stron, reklam we flash-u)
- podczas oglądania filmów zakodowanych czym innym niż xvid (zauważyłem że
czesto gdy biały kolor dominuje na ekranie

System to windowsXPprosp2PL (na win98sepl to samo)

A sprzęt to
Abit BE6-II
PIII 7000
256 Sdram (133) (testowana)
zasilacz 230W (niby mało ale wiele razy wyciagałem wszystko ze slotów pci
oraz napędy oprócz grafy i dysku i nadal sie zawiesza)
geforce2 mx/mx 400 64MB (próbowałem różne stery teraz 30.82)
Sound blaster live! 5.1 (stery windowsowe)

W podgladzie zdarzeń pojawia się ciągle to i zbiega się to z czasem
zawieszenia kompa :
AMLI: System BIOS ACPI dokonuje próby zapisu do niedozwolonego adresu
portu We/Wy (0x70), który znajduje się w chronionym zakresie adresów
0x70 - 0x71. To może prowadzić do niestabilności systemu. Skontaktuj się z
dostawcą systemu w celu uzyskania pomocy technicznej.

Aby znaleźć więcej informacji, zobacz
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi
technicznej.

Ale po wyłączeniu acpi z poziomu biosu i zainstalowaniu systemu nadal to
samo.

Bardzo proszę o pomoc,
jakiekolwiek wskazówki