Re: einhängen- Zawieszenie komputera - hang crash

Autor: Kuba Stasiak <kuba.stasiakWYTNIJTO_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 19:28:31 MET

mulligan wrote:

> -podczas gier - początkowe intra np. syberia2 (nie klipy filmowe) a także
> podczas wczytywania tekstur (kolejne misje np mafia) i zawsze! w tym samym
> miejscu ,więc chyba można wykluczyć przegrzewanie sie jakiegoś podzespołu
> czy zużycie CPU,
> - gdy jest zainstalowana w systemie wtyczka flash player (natychmiastowe
> zawieszenie podczas przegladania stron, reklam we flash-u)
> - podczas oglądania filmów zakodowanych czym innym niż xvid (zauważyłem że
> czesto gdy biały kolor dominuje na ekranie

Ja miałem kompa:
- zasilacz chyba 230W (sprawdzone, spokojnie starcza, kumpel na tym odpalił
Athlona 1600, 284 RAMU i GeForca 4 MX)
- płyta Shuttle HOT-591P
- procek AMD K6-2 500@550MHZ
- ram 128 MB 100
- grafika Radeon 9100 128 MB
- muzyka jakiś Analog Devices AD1816a :)

I komp się wieszał (nie licząc oczywiście momentów losowych, których było w
cholerę) podczas np. oglądania filmów (nieważne czym kodowane) albo
odpalanie Counter-Strike'a czy innego Diablo. Okazało się że winne są
najnowsze notabene sterowniki do Radka (po zainstalowaniu starszych, chyba
3.8 przynajmniej filmy można było normalnie oglądać). Co dziwne, najnowsze
sterowniki do Win 98 działały poprawnie...

--
  /\   /\ Kuba Stasiak       || mail: kuba.stasiak (at) gmail.com
 / *\ / *\  qbas             || jid: qbas (at) jabber.org