Re: wydruk z drukarki laserowej - co jest nie tak?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 18:54:11 MET

> Nie wiem co się stało, ale cokolwiek wydrukuję na mojej HP 1100, to po
> dotknięciu palcem maże się straszliwie i co ciekawe, nie jest to kwestia
> jakiegoś "wysychania" czy coś. Nawet dokumentu z poprzedniego dnia nie da
> się dotknąc w obawie przed zamazaniem liter. Co się stało??

Co sie stalo to ja nie wiem. Ale to jest tak, ze na kartke nakladany jest
taki proszek (toner) a potem ten proszek jest podgrzewany. Po tym podgrzaniu
przestaje sie "sypac". Zatem Twoja drukarka nie dziala na papier termicznie
tak jak powinna. Czas schniecia nie ma tu znaczenia... bo tam nic nie
schnie raczej.

::-:: fobiusz ::-::