Re: Czy to dysk pada???

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 17:44:52 MET

Dnia 7.2.2005, Eneuel Leszek napisał(a):

> Zaraz (może za dwa, bo chyba dzisiaj sobie zafunduję jakiś
> obiad -- a co?! jak szaleć -- to szaleć) ściągnę i odpalę. :)

Nie tę wersję, później poszła poprawka - za późno było na anulowanie posta.

> A w jakim celu zamieszczać nawet w stopce coś, z czym
> się nie chce identyfikować? :)

Choćby po to żeby się "ponabijać". ;D

> Poza tym -- dość często
> słyszy się WinGroza itp., a mnie się wydaje, że prawi :)
> użytkownicy mogą doprowadzić swoje okienka do stabilnej
> pracy, bo chyba mają prawo żądać stosownego suportu :)
> oraz domagać się wypuszczania lepszych wersji lub choćby
> stosownych uaktualnień. :)

Jak już wcześniej pisałem "to żadna łaska, że OS działa" - zwłaszcza, jeśli
trzeba za niego płacić. I powinien działać nie tylko "prawym użytkownikom"
ale i "zwykłym śmiertelnikom".
Poza tym NTG > p.c.os.advocacy ;D

--
    Michu <michu_l(at)tlen.pl>
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami siedzieć