Re: SPEED FAN 4.20 - NF2

Autor: 0x0 <0x0_at_poczta.efem>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 17:49:04 MET

Uzytkownik "Zethon" <zethon@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:tdxyz2ymrjdn$.fl70s0exb5ux.dlg@40tude.net...

> sam uzywam i od wersji 4,20 to sie pojawilo, nie wiem co to jest, ale to
> napewno nie jest temperatura chipsetu, ani procesora, ani mosfetow.
> nie wiem, u mnie jest i pokazuje od 34 do 45'C i nie wiem od czego jest
> zalezna :D

sam sie nad tym zastanaiwalem i szukalem odpowiedzi.....natknalem sie na cos
takiego:

"Unlike other values shown on the Computer / Sensor page, ACPI temperature
is detected using Windows standard ACPI calls. It reflects generic system
temperature, however in several cases -- when the ACPI temperature value
does not change at all -- it could be just a bogus value and so should be
ignored. "

generalnie niewiele sie wyjasnilo....;-)
u mnie ta wartosc tkwi jak na razie na poziomie 19 c, przy 25 stopniach
wewnatrz obudowy i 36 stopniach "na procku"

pozdr,
0x0