Re: chieftec -> tagan....

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 16:31:35 MET

> Przecież Chieftec ma automatycznie regulowane obroty wiatraków.

Ja w swoim 360-202DF zmieniłem ten gorny cienki wentylator na standardowy
8cm "gruby" wolnoobrotowy, bez problemow wszedł i jest znacznie ciszej
dlatego ze grubszy wentyl daje taki sam przepływ powietrza jak cienszy tylko
przy nizszych obrotach. Ponadto te cienkie wentylatory z sziftekow są
wyjątkowo głosne.

Jesli ktos ma ciepełko w obudowie to owszem tagan/topower itp będzie
chodził wolniej/ciszej - bo ma rozbudowane radiatory ale w obudowie się
zrobi jeszcze cieplej.

GM