Re: chieftec -> tagan....

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 16:28:15 MET

Użytkownik "dylan" <upps@nie_mam_maila.pl> napisał w wiadomości
news:cu80tf$k4p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam ten model od ponad miesiąca i jest bezszelestny!!! O co qrcze Ci
> chodzi?
> Na pewno ma TC

ma, ale co z tego skoro po pewnym czasie i tak sie kreca na maxa

jesli bys mial pasywne chlodzenie na grafice, na procku 1000obr/min
to tez by ci sie dawal we znaki, szczegolnie ze on po prostu halasuje -
szczegolnie ten 2gi wentyl i wcale nie jestem w tym udosobniony:(

zreszta kij tam z gwarancja po sesji sie nim pobawie:>

--
gg