Re: Czy to dysk pada???

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 04:21:25 MET

"Michal Lukasik" n9bsjdvub9o9.dlg@smutas.org

> RAMu owszem, ale CPU?

CPU na slocie. :) Kiedyś takie ,,nowoczesne" produkowano. :)

> 1. Do transportu to wymyślono laptopy nie komputery stacjonarne.

Aha. :) A stacjonarne pracują tylko tam, gdzie je wyprodukowano. :)

> 2. Właśnie takie praktyki (częste "grzebanie") powodują uszkodzenie styków.

Czyli jeśli coś nie pracuje -- to nie wolno grzebać, aby nie uszkodzić. :)

> W jakim celu?

Nie wiem. Zapytaj twórców programów. :)

> RAM (jak i wszystkie inne komponenty) powinno testować się w warunkach
> najbardziej zbliżonych do warunków późniejszego działania.

To może podeślij mi taki programik. :)

> Nie wierzę. Jakiego Ty softu używasz?

Twoja wiara -- Twoja sprawą. :)
Wrzuć do googli to, co wg Ciebie ja wrzuciłem, a się dowiesz. :)

> Powodzenia. ;D

Dzięki. :) Zawsze się przyda. :)

> Nie przypominam sobie. Zapewne pomyliłeś mnie z M.K.

Owszem. Odpowiadając myślałem, że nadal rozmawiam z Michałem Kaweckim.
Spojrzałem na imię, ale nie spojrzałem na nazwisko. Przepraszam. :)
Oczywiście, jeśli znasz te algorytmy, możesz je podać. :)

> Hehe, a co na Nim robisz? Poza tym to żadna łaska, że OS działa. ;D

Zapytaj, czy akurat to coś robię, a uczciwie Ci odpowiem. :)

> To nie piaskownica żeby porównywać kto ma... ;D

Kto ma co? :)

> NTG ;D

Wybacz, ale nie przyszło mi do głowy, aby dzielić post
na dwie części i osobno je wysyłać na różne grupy. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@acii.art.pl    '.O_'