Re: mysz a4tech na usb - dziwny problem

Autor: Szymon Bronkowski <sbronko_at_tlen.pl.usunto>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 10:52:29 MET

> Ja swoją sprawdzałem na K76V (czy jakoś tak - KT600 w każdym razie). Mysz
> A4TECH Navigator Opto 518 SWOP-80, czyli prawie to samo co Twoja tylko nie
> radiowa. WinXP SP2. Wina chyba po stronie oprogramowania A4Tech,
> aczkolwiek dokładnie nie testowałem. Rozwiązania:
> 1. Reklamować i wymienić nie na A4Tech :)
> 2. Nie próbowałem ale może zadziałać.. Odinstalować SP2
> 3. Poczekać na uaktualnienie oprogramowania A4Tech albo używać bez :).
>
> Paweł

Hej
Pomylilem sie - ladowarka dziala na tez ps2 - tylko wsadzilem pelne baterie
i nie ladowal ... :)
moja zwykla ladowarka zawsze chwile laduje nawet pelne akumulatory - dlatego
myslalem ze ta nie dziala
czyli spoko - biore rozw. nr 3.
czytalem o problemie z sp2 na stronie a4tech, ale najnowszy sterownik ze
strony nic nie
zmienia ...
zapisalem do nich - zobaczymy co odpowiedza

pozdr. Szymon
http://fotografia-slubna.com
http://fotogalerie.pl/ludzie/szb