Re: mysz a4tech na usb - dziwny problem

Autor: Szymon Bronkowski <sbronko_at_tlen.pl.usunto>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 22:07:11 MET

> Ja swoją sprawdzałem na K76V (czy jakoś tak - KT600 w każdym razie). Mysz
> A4TECH Navigator Opto 518 SWOP-80, czyli prawie to samo co Twoja tylko nie
> radiowa. WinXP SP2. Wina chyba po stronie oprogramowania A4Tech,
> aczkolwiek dokładnie nie testowałem. Rozwiązania:
> 1. Reklamować i wymienić nie na A4Tech :)
> 2. Nie próbowałem ale może zadziałać.. Odinstalować SP2
> 3. Poczekać na uaktualnienie oprogramowania A4Tech albo używać bez :).
>
> Paweł

Hej

Problem rozwiazalem - wina byla w tym, ze poprzedni driver nie odinstalowal
sie jak trzeba
odpialem mysz, wywalilem sterownik, przeczyscilem rejestr z wpisow z tekstem
"a4tech", przeladowalem komputer, podpialem mysz do usb (nie wykryl jej
automatycznie - nie zareagowal) zainstalowalem najnowszy sterownik i dziala

jedna uwaga dla zainteresowaych ta mysza - to jest mysz dla duzej lapy -
mnie lezy, moja zona nie jest zadowolona - ta mysz faktycznie jest
niewygodna jak sie ma mniejsza dlon - jest dluzsza i wyzsza niz normalnie
inne myszki

pozdr. Szymon