NEC-3520A i Liteon 1673

Autor: BelYaal <belyaal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 10:58:04 MET

Wchodza wlasnie Liteony 1673 i mysle wlasnie o zakupie tej nagrywarki,
ewentualnie NEC-a jesli ktos mnie przekona.
Tylko cos mi sie obilo o uszy o przerabianiu NEC-a czasem nawet wlasnie z
Liteona... wiec jak poznac , rozpoznac taka przerowbke w obydwu napedach
wlasnie NEC-a i ewentualnie Liteona 1673, bo z tym o ile tez slyszalem, jest
o tyle lepsza sytuacja, ze nie wwali sie jego biosu do 1633 czy tez 1653, a
obudowa... wiadomo, ze to samo pudelko jedynie.