Re: notebook: aristo czy acer?

Autor: Adi Cherryson <grzesj25_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 10:10:17 MET

cze

Ok tylko co bys wybral ?

Nowego Poloneza (ktory moze byc bezawaryjny kilka lat a potem sie psuc, ale
to sa rzadkie przypadki) ...
Czy uzywany w dobrym stanie Volkswagen Golf ..
Ja osobiscie wole po stokroc uzywany Volkswagen !
Dlaczego Golf bo ta marka ma lepszy system kontroli przy skladaniu i doborze
czesci.

Tak samo jest z markowymi laptopami (tj. nie takie co maja tylko markowy
znaczek a bebechy takie same jak inne laptopy), Mam znajomych w USA i tam
sie kupuje Dell, Toshiba, IBM to sa marki ktore dzialaja po 10 lat !!! tak
10 lat to nie literowka, maja lepsze podzespoly, lepsza kontrole jakosci, w
tych gorszych laptopach pakuje sie czesci ktore nie spelniaja tak
wysrobowanych norm jak w tych markowych laptopach ...

oczywiscie to jest takie moje zdanie, i jak ktos zrobi inaczej to jego
sprawa ...

pozdrawiam Sneer