Re: notebook: aristo czy acer?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 12:22:32 MET

Użytkownik "Adi Cherryson" <grzesj25@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:cu7bds$ami$1@news.onet.pl...

U mnie w firmie kupilem Aristo Optima dla dyrektora i nie polecam,
bateria trzyma parametry 6 miesiecy, potem siada, po 1,5 roku bateria
nie wytrzyma nawet startu systemu. Mam w pracy jeszcze Aristo Smart,
narazie OK, kupił sobie szef nie pytając o zdanie, bo był tani (ale IMHO
znacznie lepszy niż Optima) narazie ma 4 miesiące i jest OK, ale
wydajność jest taka sobie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl